Pagina's

zondag 6 januari 2013

Beste wensen! Best Wishes!

Ik wil jullie de allerbeste wensen wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop dat het een gezond, gelukkig en succesvol nieuwjaar mag worden. Ook wil ik jullie uit de grond van mijn hart bedanken voor alle lieve en enthousiaste  reacties en bezoekjes die ik krijg op mijn berichten en  de inspiratie die ik uit deze leuke blogwereld haal. En wat zijn er toch een hoop talentvolle "vrouwen" die van hun huis een thuis weten te maken. Genieten voor mij!! DANK JULLIE WEL! SMAK ;-)


First of all best wishes for the new year. May all your dreams come true!
Also I want to thank you for your lovely comments and visits on my blog. And for the great inspiration I get from your blogs! So many great talented woman out there who knows how to make a home. Eye candy! Big kiss ;-)

xoxo Rozmeen






21 opmerkingen:

  1. Een smak terug hoor, want jouw foto's zijn elke keer ook weer prachtige plaatjes. Ik wens jou en je gezin ook alle goeds voor 2013 toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook enorm bedankt voor je inspiratie en natuurlijk ook een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een heel gelukkig nieuw jaar Rozmeen. Geniet ervan samen met je man en mooie dochters.

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for all the inspiration YOU give and for all the beautiful photos!!
    Wish you a great year!!

    Have a nice sunday
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van mij ook een smak terug hoor!!..dat het maar een goed jaar mag worden in goede gezondheid...voor je hele gezin !!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jou ook de beste wensen Rozmeen en ik hoop dat ik nog lang genieten mag van jou prachtige blog.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om weer in een nieuw jaar van je mooie blog, posten & foto' s te genieten!
    Op een nieuw inspirerend blogjaar;-)

    Een sprankelend, gezond, liefdevol & gelukkig 2013!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou en je gezin ook een heel gelukkig en gezond Nieuwjaar toe Rozmeen.
    Jij ook bedankt voor de mooie inspiratie en op weer een mooi Blogjaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst.
    Mooi die bovenste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel! Ik wens jou en jouw gezin ook een heel mooi, gelukkig en liefdevol 2013 toe! En ik hoop dat ik nog vaak van jouw mooie plaatjes kan genieten het komend jaar.
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gelukkig en gezond 2013 gewenst voor jou en je gezin!

    Hoop nog lang van je inspirerende posten te mogen genieten...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Rozmeen,

    Ik wens jou en je gezin ook een mooi, gezond & creatief Nieuwjaar toe. Jij ook bedankt voor je mooie posten en lieve berichtjes. Ik waardeer ze enorm!

    Een fijne week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Rozmeen, bedankt voor al je inspirerende foto's. Ik geniet altijd van je posts en vind je blog super mooi. Love pastels and whites

    Lieve groet Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige sfeerplaatjes ...voor jullie ook nog de beste wensen ...een prachtig en gezond 2013 toegewenst en hoop weer lekker te kunnen genieten van een mooi blogjaar en al die mooie sfeerplaatjes van je ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor jou ook nog Rozmeen! Ik weet niet of ik het je al eens gewenst had, maar beter 2 keer, dan...
    Prachtig dat oude corset!
    Lieve groeten,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De beste wensen voor jou en je dierbaren... Heerlijk toch, dat bloggen he;-)

    Groetjes X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Rozmeen, ik wens je een heel mooi 2013!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve Rozmeen
    een beetje laat maar even goed nog de beste wensen,dat het voor jouw en je gezin maar een sprankelend 2013 mag worden !

    lieve groet,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sfeervol Weblog heb je! Prachtig he die lichte kleuren... ik ga je volgen, en nu even verder snuffelen op je blogs.. bij mij ben je ook van harte welkom!
    lieve groeten,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. thank you for sharing your interesting and helpful information :)
    please, visit my web:
    Ace Maxs

    BeantwoordenVerwijderen