Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Uitslag Give away / Winner of my Give away

Sorry wat laat.. maar bij deze de uitslag van mijn Give Away. Deze is  gewonnen door:

Ingrid van de blog Home & Lifestyle.

Ingrid, van harte gefeliciteerd! Neem je contact met me op via info@yourbeachhouse.nl

Ik wil iedereen bedanken voor jullie deelname, lieve berichten en linkjes die geplaatst zijn.xoxo

Vanochtend scheen het zonnetje hier lekker. Heb even wat fotos (detail) genomen van de woonkamer.

Ik wens jullie een fijne middag.
Liefs,
Rozmeen

Sorry,a bit late but here is the winner of my give away.

"Ingrid from the blog Home & Lifestyle".

I want to thank everybody for entering, leaving such sweet and lovely comments and the links been shared.xoxo

Today the sun is shining and I took some pictures of our livingroom.

Wishing you a lovely day.
xoxo Rozmeen








26 opmerkingen:

  1. Helaas heb ik de Give-Away niet, jammer, volgende keer beter.
    Het ziet er ontzettend leuk uit bij je!
    Heerlijke romantisch ook.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's ..blijft genieten van je foto's ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De felicitaties voor Ingrid!
    En je hebt weer mooie sfeerplaatjes gemaakt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sfeervolle foto's en wat leuk dat Ingrid de Give Away heeft gewonnen.
    Van harte hiermee Ingrid.

    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh, wat gaaf...ik val met mijn neus in de boter, zie ik! Hier ben ik heel erg blij mee Rozmeen, dat wordt nog lastig denk ik om een keus te maken ;)! Maar gelukkig mag ik er een jaar over doen :)! Ik ga je meteen mailen...!

    Alvast super bedankt!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Ingrid gefeliciteerd!! mooie sfeerfoto's Rozmeen! hier schijnt het zonnetje gelukkig nog steeds, heb net lekker in het zonnetje een krans gemaakt van allemaal tuinschatten:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een mooie foto's.Je vleugels, de rozen. Je komt ogen tekort.Ingrid van harte met je give-away.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. aaaaaaaaaaaahhh jammer maar ik wil de gelukkige winnaar van harte feliciteren en jou bedanken voor het houden van deze leuke give away
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Ingrid! Je bent inderdaad met je neus in de boter gevallen :-).

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super dat je dit organiseerde!!
    Super felicitaties aan Ingrid!

    Genieten weer je sfeerfoto's .....

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd voor Ingrid! En wat een mooie sfeerfoto's!


    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your living room is very beautiful, Rozmeen. I love seeing photos of your home. And congrats to Ingrid :)
    Cheers,
    Loi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk voor Ingrid dat ze jouw give away heeft gewonnen !

    Mooie foto's Rozmeen, vooral die roze boekjes, supermooi !!
    groetjes en een fijne dag !
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Ingrid...en heel plezier ermee!!
    En hele moie romantische sfeerfoto's heb je weer gemaakt hoor Rozmeen.

    Ondanks de slechte weers voorspellingen, wens ik je toch...een mooie en gezellige dag!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ingrid gefeliciteerd; ben benieuwd wat voor moois je gaat uitzoeken! Rozmeen bedankt en wat heb je weer sfeervolle foto's gemaakt.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Rozmeen,

    Wat ontzettend leuk dat Ingrid in de prijzen is gevallen!

    Ingrid van harte gefeliciteerd. Leuk dat je wat moois uit de winkel mag uitzoeken :-) Ik ben heel benieuwd waar je voor kiest.

    Een fijne avond Rozmeen!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je een give away had georganiseerd, helaas is het even aan mij voorbij gegaan en had ik die post ff gemist. Nou ja geen probleem hoor.
    Ontzettend leuk dat Ingrid de gelukkige is geworden. Ik ben benieuwd wat voor moois ze uit zoekt. Maar je hebt zoveel leuke dingen in de webwinkel dus dat gaat wel lukken.

    Fijne week nog.
    Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your living room is beyond beautiful Rozmeen! SO many lovely touches by you. The angel wings are the prettiest I've seen. I saw that wonderful bucket on your table in another of your posts and loved it. It is a beauty!
    Congratulations to Ingrid!!!!
    hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's weer, genieten!! Gefeliciteerd Ingrid...wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen! Fijn weekend Rozmeen, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. G'day~Such a beautiful blog.Love all your inspiring photos.I love white myself with pops of color.
    I see some fabulous treasures, old pink books, wings Wow! You have a great eye~Cheers Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat Ingrid, als trouwe blogster zo in de prijzen is gevallen! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via blog 't Schuurtje kom ik op jouw blog terecht, wat is je blog mooi. Echt genieten voor mij. Ik ben daarom maar gelijk volger geworden. Ik nodig je uit om ook een kijkje te nemen op mijn blog (net nieuw in Blogland).
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. The angel wings are the prettiest I've seen...

    BeantwoordenVerwijderen