Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Fijn Weekend en een SORRY Happy weekend and a SORRY





Om mee te beginnen wil ik jullie oprecht bedanken voor al jullie leuke en enthousiaste reacties op mijn berichten. Ik vind het zo leuk om te lezen. Ik had me deze week voorgenomen ( en vorige week ook al) om even echt wat tijd te blokken om op jullie leuke blogs te bezoeken en reageren maar helaas loop ik steeds achter de feiten aan. En ik vind het juist zo leuk..Ik ga mijn best doen om de komende periode vaker bij jullie langs te komen, sorry.
Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen
To start with I would like to thank you my blog friends to leaving me such sweet comment everytime. I had the intention last week and this week to visit your lovely blogs and see what you are up to. But I am sorry that time just keep slipping that moment for me. Sorry. I will do my best to visit your lovely and inspiring blogs soon.
Wishing you a lovely weekend.
xoxo Rozmeen

27 opmerkingen:

  1. Tot gauw dan ;-)!

    Ik wens je een fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, waarom sorry...je privéleven lijkt me veel belangrijker!
    Ik heb deze hele week bijna geen blog gezien, veels te druk met mijn gezin en werk, sja jammer dan...maar goed, iedereen is anders...ik snap ook wel dat je je bezwaard kan voelen als anderen bij jou langskomen en jij niet bij hen, maar als iemand jou dat kwalijk zou nemen zegt dat wel iets over die persoon en niets over jou (is mijn mening hè ;)

    Ik wens je in ieder geval een heerlijk weekend en geniet lekker...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waarom sorry geniet maar lekker van de dingen die jij wil ....mooie foto's lieve groet en fijn weekend ....rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Neenee,geen Sorry hoor,nergens voor nodig natuurlijk hé.
    Geniet van dat waar je mee bezig bent dat is veel belangrijker Rozmeen.

    Fijn weekend

    Groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker GENIETEN waar je mee bezig bent.
    'kziejelater hihi
    FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nergens voor nodig hoor! Ik heb ook wel eens periodes dat ik geen blogberichtjes lees laat staan reageer. En dat is helemaal niet erg.

    Een heel fijn weekend. Trouwens je foto's zijn weer prachtig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks sorry!!Blogs lezen en reacties plaatsen MOET niet.Dus weg met dat schuldgevoel!!
    Fijn weekend en live groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieve Roz, wat zeg je altijd tegen mij? "Het moet geen verplichting worden".
    Tot gauw meis.

    Knuffel elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen sorry hoor, soms komt het er gewoon niet van en het moet geen verplichting zijn. Maar als je er weer aan toe bent dan van harte welkom.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar moet je je niet schuldig over voelen lieve Rozmeen. De ene keer heb je nou eenmaal wat meer tijd dan een andere keer.

    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloggen is leuk maar het kost best veel tijd...
    Mooie paspop, en die spiegel, prachtig!! Het luik is vandaag binnengekomen, ik stuur je nog even een foto vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor......fijn weekend......liefs van mij...je mist natuurlijk wel een hoop.....proesttttt...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De ene keer komt het gewoon beter uit om bij anderen te reageren dan de andere keer. Maakt niet uit toch. Het is iets geheel vrij blijvends. Prachtige paspop heb je op de foto staan. Fijn weekend, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je niet verontschuldigen hoor, er zijn heel veel dingen belangrijker dan bloggen ;) Sfeervolle plaatjes heb je bij je post gemaakt!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een prachtige sfeervolle 'plaatjes' zo mooi!
    Doe het op jou manier, op jou tijd. Geen verplichtig en geen verontschuldigingen nodig.....;-)
    Een fijne zondag!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb ik nooooooit last van hoor, dat achter de feiten aan hollen....
    Af en toe zou ik wel eens willen dat er in een dag 48 uur zou zitten, maar zou dat dan wel genoeg zijn? Ik denk het niet, misschien willen we gewoon teveel in te weinig tijd...
    Leuk als je weer eens tijd vindt om bij me langs te komen, maar niks moet, dat is zo fijn aan het bloggen....

    Fijne zondag, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ik loop zelf de laatste tijd ook achter, tsja heb je soms...
    Het weekend is dus weer voorbij, hopelijk was het gezellig!
    Fijne week wenst,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. bedankt voor je lieve berichtje! de foto's van je paspop zijn weer prachtig ... je interieur is heerlijk rustgevend. lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Don't worry!!! There are phases in which even don't have time for a break and there are times without any energy. I think this is quite normal and we all know it. Blogging takes many time and only few people have these hours every day.

    Thank you so much for your comment and enjoy the day!!!

    Hugs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh my what a stunning home and blog you have!!! WOW!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geen gesorry hoor, het moet leuk blijven en wanneer je dan even geen tijd hebt is het niet anders~! Maar ik snap je wel hoor, het gaat bij mij niet anders maar soms is het allemaal wat te druk en dan gaat je gezinsleven voor toch~! Je hebt trouwens weer prachtige plaatjes gemaakt, echt genieten. de paspop is super~! En de weerspiegeling in de spiegel maakt het plaatje helemaal af~!
    fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Don't say sorry. :-) Sometimes the time flys away... Wish you a lovely evening, lots of love Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Rozmeen,

    I really do enjoy your blog - always so lovely! Don't worry about not being able to visit often - I understand that life can get so hectic sometimes. That is how it is here too! :) Enjoy your upcoming weekend!!!


    XO's,
    Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach weet je, bekent verhaal....ook ik kan de afgelopen weken geen tijd vinden om te bloggen!
    Ik vindt het ook zo leuk om te doen en al die leuke posten te lezen van mijn favoriete bloggers, maar soms gaat het gewone leven voor en ben je te druk met andere dingen. Het is heel leuk het bloggen, maar ik probeer het vooral niet als een verplichting te zien...

    liefs,
    sabiha

    BeantwoordenVerwijderen