Pagina's

maandag 14 november 2011

Amaryllis in een tonnetje en update webshop






Van bloemen geniet ik altijd en ze geven voor mij zoveel sfeer en warme in huis. Rond deze tijd zijn witte besjes, eucalyptus en amaryllis een van de favorieten. Langzaam gaan we de woonkamer wat meer herfst sfeer geven, s'avonds kaarsjes aan en binnen genieten. Heerlijk..

Een keer per week meestal op maandag middag plaats ik weer nieuwe spullen in mijn webwinkel www.yourbeachhouse.nl. Straks weer een mooie update.
Ik wens jullie een fijne week.
Liefs,
Rozmeen


I allways adore fresh flowers in the house. They give so much atmosphere and body to the room. Around this time one of my favourites is the white amaryllis. The days are getting darker and room is changing with some fall decoration. Cozy with some candles on enjoying these fall evenings..

Once a week I add old (French) products in my webshop www.yourbeachhouse.nl. You are welcome to stop by.
Wishing you a lovely week!
xoxo Rozmeen

19 opmerkingen:

  1. gezellig die Amaryllis.Maar ze hebben zulke lange stelen he.

    fijne avond
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, die witte Amaryllis en dan die andere naturel-kleurige materialen erbij!
    Beste groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto van de Amaryllis, en dan die dennenappels ernaast, ik vind de kleuren heel mooi zo samen. Weetje het is wennen aan de herfst maar het heeft ook weer z'n mooie kant, de sfeer die je in je huis kan halen.

    Jij ook een mooie week Rozmeen,
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful amaryllis...so big!!

    Have a lovely week, Rozmeen!

    XO,
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your amaryllis is so beautiful, I also love this kind of flowers. Especially in white. :-) Lots of love and a big hug Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi de Amaryllis in het tonnetje.
    Wat een heerlijke herfstsfeer zet je hier neer, Genieten!
    Een hele fijne nieuwe week!!

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De amaryllis is ook één van mijn favoriete bloemen en dan het liefst met een witte bloem. Wat staat dat mooi in het tonnetje, heel sfeervol!

    Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig zo die bloemen in het tonnetje heerlijke sfeerfoto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's. De amaryllissen zijn prachtig. Ik had al gekeken in je webwinkel...wat zijn de maten van het bakkersblik? Zit er veel roest aan? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's
    Prachtig die Ammarylis!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig die amaryllis in het wit. Mooie foto's, heel sfeervol.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely!!

    ~ Emily N. from "too Blessed to Stress"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Lieve Roz, Wat mooi, vooral de 2de foto
    Wat een sfeer weet jij altijd neer te zetten.
    Lieve groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtige combinatie! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat bloeit je amaryllis prachtig en mooi zo in combinatie met het tonnetje. Je stapel boekjes vind ik ook erg leuk.

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Witte amaryllis ook hier favoriet. Heb je webwinkel ook bekeken wat een leuke spulletjes allemaal.

    Lieve groet,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb eigenlijk nooit amaryllis in huis.....ik ga ze toch eens kopen....het ziet er geweldig uit in het tonnetje!
    Groet, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen