Pagina's

vrijdag 28 februari 2014

Kitchen Keuken....

Vorige week lekker bezig geweest met onze servieskast. De kast staat al een tijdje in onze keuken maar kreeg het idee om de deuren uit de servieskast te halen. Wat ben ik daar ontzettend blij mee.
Ik kan mijn favoriete servies beter zien en heb het gevoel dat ik een hele nieuwe kast heb.

Ik kan zo genieten van al die oude witte tinten bij elkaar en een beetje beboterd zoals het genoemd wordt als oud servies verkleurd. Even alles weer in de was en het  is weer heerlijk schoon. Het zullen de lente kriebels wel zijn...

Ik wens jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend.
XO  Rozmeen


Last week I was changing our cupboard in the kitchen. I took away the door in front of the cabinet.
So happy with the result because now my favourite ironestone is even more in the eye for me. I enjoy all the old Whites so much. Cleaning and changing our kitchen.. decorating with fresh flowers.. hmmm I think spring is in the air...

Wishing you a lovely weekend.

XO Rozmeen








28 opmerkingen:

  1. Al dat mooie servies mag inderdaad wel gezien worden, wat staat het sfeervol zo bij elkaar. Je hebt een hele mooie verzameling, Rozmeen.

    Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All looks so beautiful. I'm just doing some spring cleaning myself. Emptying my display cabinet and washing all my china and planning a change around.
    What is that interesting white box in the corner of your kitchen cabinet with the bird on top?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Kitchen is filled with treasures and must be a Lovely room to be in....I Definetely love Looking in it:)
    Happy weekend!
    Tove :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Inderdaad zonde om dit achter deurtjes te bewaren. Hier kun je steeds van genieten!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtig serviesgoed
    Het is erg mooi zo zonder de deuren
    Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen
    Je ziet inderdaad het serviesgoed veel beter
    Fijn weekend, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar die Lentekriebels! Mooie servies verzameling & wittinten en beboterd blijven ook bij mij favoriet.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You did right to remove the doors, you
    have the most wonderful porcelain.
    Happy weekend
    Hugs/AM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben kleine veranderingen soms een groot effect hè en wat kun je daar dan blij mee zijn. Staat echt heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Rozmeen, jij hebt echt een prachtige verzameling van servies en porselein...zo mooi allemaal...dit mag zeker gezien worden en wat leuk wat op je aanrechtblad staat, waar die eend op zit....ik weet niet wat het is maar het ziet leuk uit...prachtige foto's...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liev Rozmeen,
    als je prachtige serviesgoed het té benauwd zou krijgen en/of zou beginnen lijden aan claustrofobie, dan wil ik je gerust komen helpen om een beetje plaats te maken. ;o)
    Héél, héél mooi !!!
    Dikke knuffel,
    Monique uit Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lové your beauty hère, all the white ironstone is breathtaking.
    I am leaving inspired by the beauty you have created.

    Xox
    Doré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PS. Lové your Nordic grâce and beauty.

    Bisous
    Xx

    Doré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit bericht heb ik gemist in het overzicht.

    Het ziet er allemaal geweldig mooi uit!

    Hoop ooit ook zo'n mooie collectie serviesgoed te hebben!

    Fijne zondag!


    X Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er goed uit Rozmeen! En wat leuk toch, met zo´n kleine verandering, een bijna nieuwe keuken...
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve reacties.!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw servies verdient het gewoon om de deuren te verwijder. Het staat echt prachtig zo. Heerlijk al dat wit.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het resultaat mag er zijn Rozmeen! Wat een prachtige collectie porcelein heb je!

    Fijne week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sweet Rozmeen,
    your kitchen looks stunning. Love the photos with all the ironstone! JUST BEAUTIFUL!
    hugs and kisses
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love your kitchen! So many beautiful treasures!! Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. It looks amazing dear Rozmeen! You have such a beautiful collection of ironstone! WOW! I love your gorgeous kitchen in all whites. Just stunning my dear friend!
    sending big hugs...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Rozmeen, love all that white. I'm just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. I have been having trouble with GFC and if I am already following you, and you following me, please forgive me. If not, please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat mooi zeg! Je hebt echt een enorm mooie en romantische sfeer zo.

    BeantwoordenVerwijderen